مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ اعتراضي ندارم اما غيبتم در ليست دنيزلي معمايي در زندگي فوتبالي من است.

شيث رضايي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره خط خوردنش از ليست دنيزلي براي فصل آينده اظهار داشت: مثل خيلي از بازيکنان چند سال قبل پرسپوليس نيستم که از ليست اين تيم خط بخورم سپس درباره سرمربي و مدير عامل باشگاه بد بگويم. من عاشق پرسپوليس هستم و اين افتخار را دارم که هيچ وقت به خاطر پول حتي در بهترين شرايط هم در اين تيم بازي نکردم و شرط نگذاشتم.

وي افزود: براي پرسپوليس، رويانيان و مصطفي دنيزلي در سال جديد آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم خنده را به لب هواداران پرسپوليس بياورند. اين موضوع براي من سخت بود اما با آن کنار آمدم.

رضايي در پاسخ به سؤالي که آيا فکر مي‌کردي در ليست دنيزلي جايي نداشته باشي گفت: اعتراضي ندارم اما اين يک معما در زندگي فوتبالي من است. 6 بازي در آسيا خوب بودم اما يک روز متعلق به من نبود وا شتباهاتي داشتم. به نظر دنيزلي احترام مي‌گذارم و اصلا ناراحت نيستم.

وي تاکيد کرد اميدوارم روزهاي خوب پرسپوليس را شاهد باشم. فقط از خدا مي‌خواهم بازيکن جديدي که مي‌خواهد به پرسپوليس اضافه شود در اولين جلسه‌اش با مدير عامل باشگاه از مبلغ قرار داد نپرسد و دنبال پول نباشد و عشق پيراهن پرسپوليس را داشته باشد.

رضايي تاکيد کرد: در طول مدتي که در پرسپوليس بودم مديران تيم مي‌توانند شهادت بدهند هيچ وقت درباره پول حرف نزدم. در زمان حبيب کاشاني پس از يک دقيقه و 30 ثانيه با او براي قرمز پوش شدن به توافق رسيدم

وي يادآور شد: در حال حاضر در تعطيلات هستم و عجله‌اي براي انتخاب تيم آينده‌ام ندارم. بايد ببينم که در آينده چه اتفاقي مي‌افتد، اصلا دوست ندارم درباره ليست دنيزلي با او صحبت کنم. ليست او براي من قابل احترام است چون دنيزلي را به عنوان يک مربي حرفه‌اي هميشه دوست دارم.

رضايي در پايان تاکيد کرد: به نظر من براي پرسپوليس مهم نيست که چه کسي در اين تيم باشد. اينقدر عشق و علاقه و جسارت دارم که دوباره يک روز به اين تيم برگردم. پرسپوليس در قلب من جا دارد و من از صميم قلب و تمام وجود براي موفقيت اين تيم دعا مي‌کنم. اميدوارم تيم محبوبم فصل آينده قهرماني‌هاي شيريني در فوتبال ايران کسب کرده و به آسيا برود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا